Tema: Re: Kuri imti aparata?
Autorius: xyx
Data: 2012-02-07 00:39:03
Pradejau nuo banalaus HTC wildfire ir buvau patenkintas kol
nepaskndinau. Dabar jau kuris laikas nusiziurejes Sensation S.
Visi kiti per platus man i delna kaip mobiliakai nebepatogu!

O jei ziuret ~1500 jau ten visokie dual corai prasideda. ale nesuprantu
kam jie reikalingi. turbut GSM vietoj PC galima naudoti... O dar ir
remontininkai parina kad procai perkaista jei visoki hd video per ji
ziurai... :)