Tema: Re: Biski gal OT, bet apie telefona
Autorius: @runas
Data: 2012-02-05 10:09:34
1. Na tikrai, zodziai vagis, vagyste, vogtas, nelabai patinka. ;))
2. Sakes, jeigu tiksliau, tai Klaipedoje yra Avitela, jie ir uzsispyre, sako
reikia  cekio. Kazin ka sako ne maisto produktu inspekcija (kolkas nerandu
info).

O kaip pats lombardas ? Ar jie isduoda kazkokius pardavimo "dokumentus"
(cekis, pinigu priemimo kvitas?), ar tiktai pinigeliai jiems, preke man ir
viso gero?

@runas