Tema: Re: Ką paveikt su Androidu?
Autorius: Doxlas
Data: 2012-02-05 07:59:06
DSP - digital sound processor. Dažnai būna custom ROM'uose - pvz visa
CyanogenMOD šeima, Streako DSC. Susireguliuoji bass boosta, garso efektus
(jei nori). equalizeri - ir turi žmonišką garsą. Turėjau HTC Dream aka G1,
pas jį smarkiai nupjauti žemi, tai su Cyanogeno DSP pavyko pasiekt kad
skambėt pradėjo geriau už Streaką be EQ, tada ir į Streaką dejau ROM'ą su
DSP - irgi rezultatais patenkintas. Dar liko Huawei U8500, šitas tai tikrai
groja kaip kibiras, ir jam nėra stabilių custom ROM'ų su DSP. Reikės
rankomis pabandyti įdėti (tel aišku su custom ROM'u, kaip ir visi pas mane).
Žodžiu skaityk xda-developers ir 4pda ir rinkis.

"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
> Em... galima bent truputi aiškiau plz :) ir su pvz svarbiausia :)
>
> Exo
>

> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message

>>> 4. muzikos grotuvas... nejaugi ir šitas š... negali normaliai groti
>>> muzikos (jau bandžiau 3 skirtingus smartfonus), turiu omenį bandžiau