Tema: Re: Prasymas Modestui: naujos grupes: o.mobile reik
Autorius: Modestas
Data: 2012-02-03 19:55:57
"Yvl"  parašė naujienų news:jgetmg$hv0$1@trimpas.omnitel.net...

modestai!

"efka" <neturiu@emailo.lt> wrote in message
news:jgemov$8od$1@trimpas.omnitel.net...
> La,
>
> balsuojam uz toki pasiulyma : sujungti omnitel.gsm ir omnitel.pda
> sujungima i nauja grupe omnitel.mobile .
>
> Modestai, liaudis praso..
>
> Dekui

La. Neturiu dabar laiko žaidimams, yra rimtesniū užsiėmimū (kerlingo
turnyras departamentui).
Jūs čia kol kas padiskutuokite ir po savaitės grįžkite su aiškia vieninga
nuomone.

Apjungimo funkcijos nėra. Galima tik ką nors sukurti, pervadinti, o kitką
ištrinti. Pervadinimas, atrodo, skaitytuvams sunaikina senas žinutes.
Taip pat visokie trečių šalių "www vartai" ir "kaupikliai" po pervadinimo
turėtų pasikoreguoti grupių sąrašus. Tai turbūt ne fengšui.
P.S. Man asmeniškai "mobile" tvirtai asocijuojasi su automobilių turgumi
Vokietijoje.
P.P.S. Siūlau fokusuoti dėmesį į diskusijų turinį, o ne aikštelės
pavadinimą.