Tema: Re: Galaxy Nexus ICS'as šiandien atsinaujino iki 4.0.2
Autorius: Toxis
Data: 2012-02-03 15:31:35
tai vat tas mane labiausiai ir glumina, kam pusei programu reikia tokiu
permisionu? Blyn, playeri mkv atsikachialinau - renka info apie known
accounts - wtf?! Kam playeriui mano accountai?! o blogiausia, kad kiti du
rasti playeriai be idomiu permisionu -nerodo nieko..
Klausimas I tema - koks yra gera playeris (gali but nedaug mokamas:) be
nesveiku permitionu?:)

"padugne"  wrote in message

On Fri, 3 Feb 2012 12:02:48 +0200, "Toxis" <tox@home.lt> wrote:
> susimechiau kazhkoki 'prozhektoriu' nauja, - shnai, trojanas:)
> (Pazhiurekit ar neturit 'search' ikonos ant dekstopo, ar prie allsu
(google
> search nesiskaito:) - jei taip, sveikinam, jus turite trojanchika:)

Ten tikrai trojanas ar tik agresyvi reklama? Or negi nesimato
juokingu permishinu?

--
kthxbai.