Tema: Re: Navigacija Android
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-27 08:36:08
Neturiu didelio patyrimo su iGO. Va dabar išbandžiau vėl ir man jis - na
toks tept lept. Net negražus. Gal jis funkciškai yra OK ir gal GUI yra
koreguojamas visokių skin'ų pagalba. Bet man turi daiktas būti gražus out of
the box.

Panašiai yra ir su Garmin'u. Tiesa.. nebandžiau naujų Garmin produktų. Bet
tie, kurie veikia ant Windows Mobile - man kažkokie per antrą galą padaryti.

Visos bandytos navigacijos iOS'e (Navigon, Sygic, TomTom) yra pakankamai
geros. Žemėlapių nelyginau. Bet pats GUI ir valdymas - visų +/- geras. Tad į
šias navigacijas orientuosiuos ir Android'e.

"locked"  wrote in message news:jfsk4n$984$1@trimpas.omnitel.net...

"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message
> WM'e turim vieną gerą (TomTom) ir vieną shitty (Garmin). Tas pats ir pas
> Symbian turbūt.

idomu pasidare, o kur/kodel igo paslepei? kelciau auksciau uz tomtom