Tema: Re: Pagaliau siaubunas ir mus pasieke :)
Autorius: Unknown
Data: 2009-04-12 09:09:23
tavo agitacija labai primena

http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21288383

straipsnelio komentaruose "sedincius" Omnio PR'scikus, kurie kiekvienam
neigiamai apie Omnitel atsiliepusiam irgi bando smegenis praplaut ...

Beveik kiekvienam ju patarime klausimas "o ar buvot nueje pasisneket i Omnio
salona ?" ... atseit ten dabar kazkas labai pasikeite ir jei taves
"ameninis" netenkita, tai eik pas juos, nusizemink ir maldauk, gal savo
gaidiska plana pakeis maziau gaidisku  :-)

Su Sv. Velykom !