Tema: Re: NNTP (newsų) klientas for WinMo
Autorius: bullka
Data: 2009-04-09 23:18:13
Jėga! http://q3.snak.org/en/
Šitas dar labiau patiko. Jokių krekų.. žinutės threaded romodos. Labai čiki.
Tekstas žinutėse superiškai suformatuotas.. geriau net nei koks OE :)

Va vienintelis ir žiaurus minusas: aš norėčiau, kad atsistojus ant žinutės -
ji būtų parsiunčiama. O dabar - nieko nerodo ir reikia daryti "mark
download", o tada "send receive". Ir tik tada parsisiunčia.

Reikia ieškoti būdų, kaip tai apeiti.