Tema: Re: "Asmeninis" tapo asmeniniu
Autorius: Unknown
Data: 2009-03-31 13:32:18
"> skaityk isnaujo - PATIKSLINTAS pasiulymas"

ka man skaityt is naujo? Viska is pirmo karto supratau :-)

Zmogus gavo "asmenini" plana (PIRMINI) - jame minuciu ir SMS daug daugiau,
nes jis vidutiniskai isnaudodavo, reiskia Omnio pazadas "daugiau kaip 50%
papildomų minučių ir SMS už tą pačią sumą! "  yra ivykdytas.

Paskui gavo PATIKSLINTA - patikslintas "asmeninis" vis dar islieka
"asmeniniu" ar jau tampa kazkuo kitu ?
Jei tampa kazkuo kitu, tai jis gavo KITA plana, tik neaisku koks to "kito"
pavadinimas.

Jei planas vis dar islieka yra "asmeniniu", tai kaip su pazadu "daugiau kaip
50% papildomų minučių ir SMS už tą pačią sumą!"  ???
Jau nebegalioja ?

http://omnitel.lt/?m3_lt$205592_206051$z_396480

Jei tavo kompanija susimove, tai bent rask drasos tai pripazint  :-)