Tema: Re: naujas htc sense ir kiti dalykai
Autorius: NicMC
Data: 2012-01-19 22:49:18
On 2012.01.19 11:38, Telekomaz wrote:
> ahoi!
>
> atsinaujino prieš savaite sensas, viskas grazu, tik va uzpisa viena
> naujove - kai atrakini ekrana, tai desktopas prasissuka tokiu sukuriu,
> kol atsidaro pilnai - sunaudoja kelias sekundes brangaus laiko - gal yra
> kokios galimybės editinti senso fyčersus?

Prikolnas tavo telefonas, jeigu KELIAS SEKUNDES praleidi. Sekundės tas
prasisukimas neužtrunka.

> kitas bugovas dalykas - kai atrakini, laikrodis persivercia iš belekokio
> laiko į reikalinga - kaip išjungti tą persivertimą, kad visa laika
> rodytu, ka reikia?

Laikrodis ne "prasisuka". Protingas droidas, taupydamas tavo
akumuliatorių, rozetę ir centus, laikrodžio widgeto neatnaujina, kol jis
nematomas. Servisai tą gali apeit, bet ar gali widgetai - nežinau.

> nu ir dar vienas bugas - kai gaunu sms (standartinis tulsas, man jis
> visai tinka) - nerodo siuntejo vardo (jis yra adresu knygoje) o tik
> numeri - bet kai paspaudziu numeri skambinti - paskui jau rodo visa
> laika butent to siuntejo

Kur rodo? Man visur rodo siuntėją iš knygos. Tiek lockscreene, tiek
notificatione permesdamas eilutes, tiek sms appso thread sąraše.