Tema: Re: Del Samsung Galaxy S2
Autorius: Korke
Data: 2012-01-18 15:45:21
Tu skaitai, ka tau raso zmones ar tik rasai ?
KA DARYSI JEI TEL BUS NEPATAISOMAS? MTTC informuos, kad aparatas
nepataisomas ir turi buti grazintas pardavejui pakeitimui/pinigu
grazinimui. Va tada ir galesi su savo internetine parduotuve pesiotis.

Vietoj kilometrines beletristikos galejai parasyt kur pirkai, kokius
pirkimo dokus gavai, ar turi/kaip atrodo garantine pazyma, joje daznai
nurodyti garantini servisa atliekantys servisai, o ne savo pafilosofavimus.