Tema: Re: Q: Goclever Tab R93
Autorius: Sauliusv
Data: 2012-01-17 22:31:52
Vaikas - beveik 10 metu pana, kuri pirma pusmeti pagal rezus pateko tarp 3
klases geriausiu vaiku.
Plius saksofono pamokos Dvarionkej irgi rezai neblogi.
Tai kaip ir motyvatorius planuojamas.
Aishku android'as butu man zabova. Bet geriau ta laika galesiu jai skirti, o
ne tai dezei be mygtuku.

Sauliusv