Tema: Re: nokia 701?
Autorius: [mikro]
Data: 2012-01-15 17:44:10
nu turiu, kibinejanti osa, dazniausias pakibimas aisku memory ful, please
close applications bla bla bla:)
be rebooto niekaip, fw naujausias, bet ir su senais taspats, nu ir siaip
sitas bagas visiems symbianams per visa gyvenima galioja...
nu dabar vel uzsinese jobanas garsekalbiukas, e52 liga ir siaip jis man
nusibodo:)
tai kaip ten ta 701? ar vertas demesio, ar jau geriau koki se ray?
nes ir ta gaunu taippat pigiai:)

"Dainiushas"  wrote in message news:jes0jp$olk$1@trimpas.omnitel.net...

rimtai, turi kažkokių gausių problemų su E52?