Tema: Re: Fujitsu GSM telefonai
Autorius: padugne
Data: 2012-01-12 16:18:13
On Thu, 12 Jan 2012 15:36:34 +0200, VNO wrote:

> Va cia as suprantu gamintojas:
> http://www.mobile-review.com/articles/2012/ces2012-fujitsu.shtml
>
> paprastai atridantis, ne joks ten "aogumintas" ir didelis apratas,
> visiskai nebuijo vandens.
>
> grazuma!
> visi galeto taip gaminti.

Heh, be careful what you wish for :) Bo gali ir issipildyti.
Japonai gamina ganetinai juokingus telefonus su keistais prioritetais.
Pvz akumo laikymas jiem visiskai nesvarbu, gali padaryt tokia bandura su
1000mah akumu kuri stips po pusdienio rimtesnio vartojimo.

Seip yra jurpe laisvam pardavime Sharp Aquos Phone 3D SH80F. 4.2" 3D
ekranas ir tik 1240mAh akumas. Kam nors tokio stebuklo reikia? Man
asmeniskai ne.

Buvau paemes pamaigyt. 3D meniushkese pavartyt parduotuveje ir seip demo
filmuose visai ql, nors realaus panaudojimo kaip ir nematau. T.y.
kasdieniam vartojime vistiek isjungciau.

--
kthxbai.