Tema: Re: Alphashop.lt atsiliepimai
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-01-11 16:30:08
ziurint kaip kas oficialia garantija traktuoja. jei as atvesiu is Uk ir
jiems parduosiu, tai jie duos savo garantija - suges, taisys uz savo $.
aisku dar lieka gamintojo garantija, tik cia jau nezinau kaip kiekvienas
gamintojas traktuoja.
Va turiu iphone 4 nauja is anglijos, paziurejau apple puslapi kad garantija
iki 2012.12.X dienos, tai ar gedimo atveju cia man taisytu vien tik antesus
telefona nezinau - jokiu dokumentu neturiu.