Tema: Re: samsung telefonu garantinio taisymo ypatumai
Autorius: Veritas
Data: 2012-01-10 23:18:05
tai nieks pardudoamas neduoda pacios sutarties arba kopijos. Lyg ir kalbejom
apie garantini atveji ,bet kai iki sio atsitikimo neturejes reikalu ,tai ir
velnias zino kaip ten ir ko ten kas reikalauja. Pasake,kad nieko nereikia ir
viskas.Eit arba nest i tele2 salona irgi beprasmiska.
> Tai kad tu neparasei koks tavo atvejis, galiu tik speti - turi telefona be
> isigijimo dokumentu? Sveikinu - turi du variantus -  juos gauti arba
> zaisti pagal gamintojo taisykles.
>
> "Veritas"  wrote in message news:jei91u$29r$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai kokia iseitis mano atveju?ieskot pirminio savininko arba pamirst
> garantini?
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message

>>> 2. Ar turite isigijimo dokumentus