Tema: Re: HTC HD2
Autorius: Caponi
Data: 2012-01-06 13:37:04
Objektyviai, tai tik softo gausa, kurio didzioji dalis, atvirai snekant, yra sudo kruva. Nu ir dar originalus OS settingai labiau finger-friendly ir "vientisiau" atrodantys, kai tuo tarpu WM6.0 ar 6.1 su pirstu, ypac ant mazesnio ekrano, baksnot sunkiau, o WM6.5 ar 6.5.x is esmes tiesiog paprastuoju pastambinus mygtukus gavosi tokia nelabai harmoninga isvaizda, bet siaip tai WM buvo labai lankstus konstruktorius, su HTC Sense ir CHT antstatais tikrosios windozes as kas diena praktiskai nematau, amzius jau nebe tas, kad istisom dienom siurbciau visoki menkaverti softuka is visokiu marketu, todel jei butu galimybe, tai ir siandien pirkciau telefona tik su WM'u, bet su salyga, kad tokiu jau nebera, tai dabartinis HD2 rizikuoja pamust visus telefono buvimo pas mane rekordus - jau dabar turiu ~1.5 metu ir tikriausiai laikysiu iki jo mirties :-) As siaip Androide nepamaciau nieko mane labai viliojancio (o bovijausi pakankamai nemazai), kas mane labiausiai uzpisa, kad anas kiekviena proga nori interneto, bele koks sudinas softukas ar zaidimukas nori priejimo prie nustatymu, kontaktu, skambinimo funkcijos ir t.t. - pagal mano supratima programa turi daryt tik savo pagrindines funkcijas ir neknist smegenu su pasiulymais koki zaidimo rezultata sulygint su onainine duombaze ar, dar blogiau, is viso neaisku kam ka siuntinet, nes as instaliuodamas sutikau su jos reikalaujamu teisiu sarasu is 30 punktu.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi