Tema: Re: Apie tablet'us ~10''
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-03 12:50:08
Laikyt nepatogu, didelis sunkus ir nepatogus, nebent vaikas nusipirks
kazkoki stova ir laikys ji stacia (kaip laptopo ekrana). Vaikui ne vaiku,
bet paimk pats i rankas pries pirkdamas ir pamatysi. Vaikui tuo labiau 7
geriau. 1 kg vienai rankai jau daro siokia tokia itaka, kai viena ranka
bandai maigyt, o kita reikia laikyt visa svori ir atlaikyt paspaudimu daroma
papildoma spaudima zemyn. :)