Tema: Re: Reiks ir man pereiti ant tapsmoklio HELP
Autorius: spakainas
Data: 2011-12-29 08:38:16
Batarkė visų nelaikys, reiks kasdien kraut jei plepus esi. Aš irgi
dairausi, tai po krūvos skaitinėjimų apsistojau ties sgs2. Abalio
ekranas man per mažas (noriu inetą pabrowsint, knygas paskaitinėt ir
pan). Iš viso galvojau gal kokį planšetą jamt, o telefoną pasilikt seną
noškę, bet įtariu nebus patogus planšetas nešiojimuisi, vis palikinėsiu
namie, nes tipo "aij gal šiandien nereiks", o pasirodys kad labai reikia
;] Vat jei koks neblogas su geru <7 colių ekranu būtų (kad į vidinę
striukės kišenę tilptų). Skaitinėjaus apie amazon kindle fire, tai kaip
ir zjb, bet kiek supratau neturi 3G ir ausinių kištuko, ir atminties ten
6.5 gb panaudojamų, sd sloto nėr. Nu žodžiu, teks jamt sgs2.
Dar galvojau apie galaxy note, iš atsiliepimų inete kaip ir labai zjb,
bet gyvai pačiupinėjęs supratau kad jau perebor. Nebent... jį naudot ne
kaip telefą bet kaip planšetę. Kiek brangoka, bet idėja! :D Bl dabar
sugalvojau, reiks dar pamąstyt, hehe.