Tema: Re: sgs2 garantija
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-23 01:09:19
Bet tai ot aulu atsiranda, randa kazkokius sharashkinus olegus, o po to
verkia, kad nera garantinio. Mane net juokas paeme paskaicius. Ne nu
atsiprasau, bet jei nori gero daikto, tai eini i parduotuve ir perki be
jokiu akciju ir nuolaidu. Zinok - pigiai ir gerai nebuna, geriem daiktam
nuolaidu nieks nedaro, ISKYRUS - jei su juo yra kazkas blogai ARBA
modelis/daiktas tiesiog moraliskai paseno! Atsimink tai visam gyvenimui!
Geriau pataupyk tuos kelis simtus ir nusipirk normaliai. Sedek spakainas ir
lauk kitos algos, o ta Olega ir kitus sharashkinus pamirsk. :-)

Patarimas: pirk mobileka tiesiai is Omnitelio arba Bites arba Tele2 (be
sutarties), o ne kazkokiuose oleg, mobili.lt ir pan. Internete kainos
paprastai buna klaidingos, ypac omniteli, siulau nuvaziuot gyvai ir
pasidomet kaina, kuri 90% bus visur vienoda, tiek bitej, tiek tele2, tiek
kitose parduotuves, gal koks +/- keliolika litu skirtumas.