Tema: Re: REQ iOS iphone parkavimo programos
Autorius: Aladdin
Data: 2011-12-20 16:21:15
Smegenu neuztenka kaip matau tamstai, ju kiek matau tik neargumentuotam sukaliojimui uztenka. Tu
mane asmeniskai pazysti kad taip gerai zinai kas pas mane legalu ir kas ne? Kazkaip labai tuo
abejoju. As suprantu kad galima saukti iGo pvz. brangu, nes Lietuvoje lietuviui tai tikrai nemazi
pinigai, bet sneketi kazka apie 0.79eu kainuojanti apps'a...:/ Aisku geriau imti tokia sistema,
kurioje daug lengviau piratauti ir paskui garsiai piktintis tais, kam tai nepatinka. Kaip ten bebutu
yra pilna alternatyvu, nieks salia su sautuvu nestovi.