Tema: Re: Android ir virusai
Autorius: padugne
Data: 2011-12-16 17:22:06
On Fri, 16 Dec 2011 11:57:13 +0200, amenox wrote:

> Na kol kas malware, kas ateity bus niekas nežino. :) Tu gali garantuot
> kad virusų Androide neatsiras? Aš ne. :)

Vienodai kaip ir belekurioj kitoj OS. Tiesa androidas turi papildoma
apsauga, nes appsai sukasi sandboxe kuri irgi reikia lauzt, o tarkim
tokiam iphone ar wp7 jei jau praslydai pro marketo kontrole tai daryk ka
nori.

Apskritai tai tokios "antivirusines" kaip kad yra dabar yra visiskas
bullshitas, nes realiai pakanka praskanuot softa gulinti gugliaus marketo
serveriuose ir visiskai nebutina to paties dubliuot dar ir telefone.

Bet cia zinoma kaip visada zaidzia pinigai, geriau parduot X licenziju
isgasdintiems lemmingams nei ismest ta softa tiesiai is marketo.

--
kthxbai.