Tema: Re: Kitokios ausines (bluetooths)
Autorius: MrG
Data: 2011-11-27 12:10:13
Ha ha ha
si kart, UKW, ziauriai nepateikei su socialines grupes nustatymu :)
siam reikalui man butu aktualu pries kokius 20 metu :) Tavo
pilietiskumui nuraminti - magistro diploma turiu, be shperu netgi gauta,
nes kai studijavau buvau jau ne 20 jaunuolis, ziniu reikejo, o ne tik
popieriuko.

Tiesiog galvoju apie didesni koki smartfona (pvz Samsung Note), jis gal
kiek per didelis prie ausies kilnot, o standartines ausines, ant ausies
kabancios nu kazkaip nelimpa - nepatinka ir tiek.
Visai patiktu tokio tipo kaip klausos aparatas - visas prietaisas uz
ausies, bet ka suradau, tai arba per didelis, arba jau spy tipo - visai
nematomos su kruva laidu.
Stai ir klausiu - gal kas matet, naudojate, galite patirtimi pasidalint.

--
MrG