Tema: Re: Android ir interneto narsykles kur ten galima issisaugot interneto puslapi
Autorius: Ramaas
Data: 2011-11-24 16:31:57
Kad dėl rašymo per kelias vietas,  čia yra  žmonių kurie rašinėja
per visus ta pačia tema ir man tai neužkliuvo.
Kita aš nežinojau kur man greičiau atrašys tam ir pasirinkau dvi vietas
bet ne per visus newsus.

gulinime nieko gero neradau, ten užklausimu daug o atsakymo rimto nėra,
bent aš neradau.

R.

"bleketas@work"  parašė naujienų news:jale3m$f2l$1@trimpas.omnitel.net...

o tai tu dabar klausinesi visu klausimu atskirais topikais kas tik bus
neaisku? ar nelengviau perskaityt instrukcija plius paguglint i savo
klausimus, kurie tikrai nera tokie sudetingi kad nerastum atsakymu.