Tema: Re: prikurke to USB
Autorius: Dikiz
Data: 2011-11-24 10:58:23
tai kad praktiskai 99% situ usb pakroveju padaryti ant mc34063 kuri pagal
datasheeta ir taip tik max 1A duoda.taip kad imi belenkuri ir psio.Ai dar
nusipirkus uztrumpini data kojas krovikli-ce kad telefas suprastu kad ne is
USB kraunasi o is AC charger.ir tiek.neuztrumpinus bus 500ma,uztrumpinus 1A.