Tema: Re: COM: SE Xperia Ray
Autorius: ED1
Data: 2011-11-23 22:55:16
Tai tipo HTC Sense daug geriau/tiksliau reaguoja i paspaudimus ar kajp ?

Dialeris jo sutinku - sux bet netgi is apsu kazko patogiau - geriau,
greiciau nelabai randu. Visi kazkaip jie panashus, o dauguma dar ir
stabdo stipriai (nekenciu kai telefonas nespeja paskui mano
paspaudimus..) Kas ten HTC buvo geriau siuo klausimu ? Ar nebus cia tik
pripratimo reikalas ?
SMS'inimas paprastas, sugroupina sms'us pagal senderi ir tiek.
SMS/MMS/Email ...man kaip ir pakabka viso to...

Ekranas stiklas, krashtai metalas, galinis dangtelis plastikas bet labai
standus, tvirtas, neslidus (bent jau juodas) nebrashka. Kitaip sakant
aparatas tikrai standus, tvirtas ir maloniai guli letenose.
Tagi hardwaras mano nuomone surestas beveik idealiai. Gal tik kiek
liudina external speakerio kokybe, bet palyginus su kokiu HTC Desire,
supranti kad buna ir blogiau... stipriai blogiau.