Tema: Re: Android HSDPA modemas prie pc
Autorius: Velkam
Data: 2011-11-21 14:08:09
As ta foruma seku jau kokius metus ir daug ka esu isbandes :) Tiesa po visu klajoniu, galiausiai kol kas sedziu su rootintu 2.1 ir lauko kol Tom3q isleis bent jau beta versija kur veiks fotikas ir bluetooth. O jeigu nori pasibandyti 2.2 tai turbut verta spicagen rinktis. Na dar aisku yra kruva kerneliu, tai man labiausiai pixie v7 arba v9 patiko.