Tema: Re: Q: Motorola Lietuvoje?
Autorius: Bronco
Data: 2011-11-17 00:38:14
On 2011-11-16 14:47, padugne wrote:
> Nes tipiskas juzeris galvoje gali laikyti max keleta skaiciu savo patiems
> svarbiausiems kontaktams. Taip kokius 3-5.

Man kažkodėl (po Motorolos) toks priėjimas visada atrodė primityvus. Aš
kontaktus mintyse skirstydavau grupėmis, pvz. pirmame šimte (SIM korta)
1-10 artimaiusi asmenys, jiems skambinama vienu mygtuko ilgu paspaudimu,
penkta dešimtis, pvz. bendradarbiai, 8-a klasiokai ir t.t.. tai ne tik
galėdavau prisiminęs konkretaus žmogaus atminties vietą jį išsišaukti,
bet pvz. panaršyt vien tik bendradarbius pakakdavo paspauti pvz. 50# ir
jau naršai su rodyklėmis po vien bendradarbių sąrašą. Aš dar
suabejočiau, ar dbara yra daug telefonų, kur tai galima organizuoti taip
paprastai ir skaidriai.

> Ir blogai ne tai, kad "dar ir numeriai yra". O tai kad jie buvo esmine
> knygeles vinis ant kurios visas laikesi, o gerokai prasmingesne paieska
> pagal vardus buvo kazkas ka primontavo papildomai ir atmestinai.

Grynas melas. Spaudi shortkutą į paiešką pagal abėcėlę, paskui paspaudi
pirmą raidę (galima buvo pirmas tris suvest) ir naršai po sąrašą pagal
abėcėlė nuo tavo pasirinktos raidės į abi puses. Nejau net tokio dalyko
nebandei? Tada apie ką čia visiems pasakoji?

> Deja. Daug per subine padarytu galimybiu yra gerokai blogiau nei maziau,
> bet padarytu su protu.

Nekomentuosiu. Vis gi visiems visda idomiau girdėti nuomonę žmogaus apie
daiktą, kuris tą daiktą bent jau pažįsta gerai.

> Tik jau nereikia, batarkes barui ten tu "pikseliu" ir vietos diaugiau nei
> pakankamai:
> http://regimobilok.gportal.hu/gindex.php?pg=30054002
> Net ir atsizvelgiant i likusius simbolius kurie sitam pavyzdyje nedega.

Šitame pavyzdyje akivaizdžiai matosi, jog d460 ekrane viršutinė eilė yra
simbolių eilė. Akumas gali degti, gali mirksėti. Likusią tuščia erdvę
tarp akumo ir signalo stiprumo užima - roamingo ženklas, sms žinutės
ženklas ir LAIKRODIS, kurį kartais net pavykdavo aktyvuoti :) Kadangi
Nokia plyta buvo didesnė, tai ir ekranas turėjo keliais simboliais
daugiau, bet ar tai didelis jos privalumas?