Tema: Re: Smartfono...
Autorius: John
Data: 2011-10-25 23:09:48
Kaip tik ir as manau apie permainas, mano reikalavimai labai panasus,
tik reiktu kuo ilgiau veikiancios baterijos. Naudojamas bus pagrinde
el.pastas,
navigacija, kalendoriai ir t.t. Kazkuriuo metu akys krypo i blackberius.
Kaip nuomones apie juos?
Taip pat ssg2 atrodo patraukliai. Va dar noretusi kuo didesnes talpos.