Tema: Re: to bullka
Autorius: Rimas
Data: 2011-10-07 16:05:08
Na įkišiu ir aš savo trigrašį: :)

Man galaxy s+ GUI yra žymiai patogesnis, malonesnis, nei kad HTC,
jau nekalbant apie symbian (obuolio neturėjęs).

Kitas dalykas dėl amoled ekranų - padugnė labai jau spjaudosi vien apie
juos išgirdęs, kas manau yra vėlgi - labai jau subjektyvu iš jo pusės.
Man asmeniškai (kadangi tai ne TV) sodrios, ryškios spalvos telefone
labai liuks.

Taigis reziumuojant:

Tokius dalykus, kaip dėl GUI patogumo/nepatogumo ar ekrano tipo spręsk
pats, nepasikliauk kitų nuomone, nes tai yra labai subjektyvu.