Tema: Re: Iphone_+200kb
Autorius: locked
Data: 2011-10-04 20:08:20
nu bet tu pavarai. vien jau softas ten visiskai kitoks ir niekas kas tinka
tikram iphone ten neveiks, net nekalbu apie stabiluma ar uzluzima kada
uzsinores. ir ka tada, niekas net zalio supratimo netures kaip tam sudui
atstatyt programa. itariu ir interfeisas stabdantis ir visai kitaip
besielgiantis ir t.t.
moskvicius irgi vaziuoja nu ir ka?