Tema: Re: galit spardyt mane už žioplumą (androd market)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-19 20:20:18
Šiaip iš marketo geriau siųstis nemokamas programas, o mokamas - nemokamai
iš patikimesnių šaltinių - pvz 4pda.ru. Ir nesisiųst aklai skubant, o
pasiskaityti atsiliepimus.
O tas "priimti  programas tik iš patikimų šaltinių" niekuom tavęs neapsaugos
nuo nešvarios programos atsisiuntimo iš android market, nes būtent jis
laikomas patikimu šaltiniu.