Tema: Re: omnitel pasiulymai
Autorius: Ramaas
Data: 2011-09-11 08:02:08
Aš nuėjau i Omnitel pažiūrėt vitrininius telefonus, tuoj pat prisistatė įkyrus pardavėjas
ir kas mane tuoj sunervino: jis klausia kokio telefono norėtum? ji su sutartim ar be ?
aš sakau be sutarties jis man tai sutartis tada bus 35lt mėnesis, telefonas 1500 kainuos
aš klausiu tik šita modeli turit o jis tai sutartis tik šita išeina, tada aš jam pasakiau susikist
ta sutarti žinai kur ir įsėjau susinervinęs su tokiu aptarnavimu net vitrinų apžiūrėt negalima Omnitel.

R.

"Paulius"  parašė naujienų news:j45nio$h2r$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
Vis skambindavo siulydavo visoskius neblogus sprendimus. Dabar kai prireike-
tylu :)
Vienu  zodziu yra 5 tele2 abonentai ir yra noras pereiti I omnitel, kur
kreiptis, kad ka gero pasiulytu ?
Reieketu sutarties su naujais telefonais ir geru interneto planu.

aciu