Tema: Re: A naudinga klijuot apsaugine plevele ant ekrano telefono Galaxy S
Autorius: Ramaas
Data: 2011-09-10 13:35:15
truputi sumaišei distancinio TV pultus i celofaną ne dėl subraižymo
dėjo o kad taukuotais pirštais nepaliestum mygtuku.
O ant telefono ekrano plėvelė dedama kuri įbrėžimą pasiima ant savęs
o ne at stiklo, po to plėvele gali pasikeist bet seniau girdėjau kad yra plėvelės
kurios taip prilimpa kad nebenūsima paskui, arba nūsima bet ekrane lieka klijų žymė.

R.

"Gintas"  parašė naujienų news:j4f8r6$i4s$1@trimpas.omnitel.net...

kazkada ir Tv distancinius buvo mada i celefana ivyniot.