Tema: Re: HTC remontas - nepraejo ir savaite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autorius: Rrr
Data: 2011-09-08 14:27:22
O tai krovimo metu tu su juo nezaidei juo? Nebuvai kokio appso daug ryjancio
paleides, kad ir backgrounde? Nes taip tai ir su pakroveju krausis ilgokai.
Geriausias budas paziuret ar krovesi, reikejo isjungt ji visai ir ikist i
rozete. Jei taip butu pasikrove normaliai, reiskia viduj kazka pasileidai,
kas valgo baterija, butum tiesiog prasivales viska pats, nes kazko nelabai
tikiu, kad ten sugedo kazkas, greiciausiai kazkas apkrove baterija. Telefona
visada gali pats atstatyt i factory busena, jei kazkas kazkur kazka susiko,
cia juk operacine sistema, gali daug kas atsitikt net del paprasciausio
netinkamo appso ar nustaymu numaigymo. As tavo vietoj nebuciau skubejas
atiduot, nes dabar neaisku ka gausi - atiduos toki pati (sakys perrasem
softa, kitaip tariant, padare factory defaults) + bus visas aplietinetas ir
kur nors ibreztas. Blogiausia, jei dar bus bandyta isrinkti ir paziureti kas
viduje... O kad kito neduos, tai cia faktas, pinigu irgi negausi. :-)

P.S. Jau ka ka, bet i garantini reikia nest paskutinej eilej, 11 kartu
pabandzius paciam surasti problema. Cia bent jau mano tokia nuomone.