Tema: Re: Galaxy S 2
Autorius: padugne
Data: 2011-08-10 23:08:26
On Wed, 10 Aug 2011 22:49:51 +0300, Bangis wrote:

> nu cia as turejau omenyje jeigu skaiciukus maigyt tipo raides rinkt O
> jeigu tiesgio search tai iesko jis ten kiaurai per viska ir visur

O man tiesa pasakius apskritai nesuprantama cia destoma problematika.
Panasu i tai, kad kolega "isikibes" i senobini knopkini telefona ir
butinai nori jo emuliacijos.

Nes jei man reikia paskambinti vasiai, tai paspaudziu padidinimo stikla,
rasau ten "vasia" ir randu visus vasias, nesvarbu ar toks vardas ar
pavarde. Belieka paspaust ant reikiamo ir voila. Kam tie kulversciai su
visokiais ten pavardziu rinkimais naudojantis skaitmenine klaviatura?

--
kthxbai.