Tema: Re: Parekomenduokit Android telefoną su geriau laikančia batareika
Autorius: Doxlas
Data: 2011-07-25 16:55:05
2.2 dabar oficiali, bet tuoj desiuos custom ROM, laukiu kol atshifuos ji
normaliai. Atsisiunchiau ish Hauwejaus puslapio ta 2.2 ir pagal oficialia
instrukcija iflashinau.
Apps2SD kur yra nuo 2.2 neperkelia pilnai aplikaciju I SD korta, ir ne visos
aplikacijos persikelia. Apps2SD-EXT man labiau patinka, ir buvo butinas
senesniam telefone su mazhiau atminties. Huawejuje sudejus man reikiamas
programas (4 navigacijos, zhodynas, doc to go, keleta zhaidimu), vistiek
lieka apie 80 Mb telefono atminties, todel  dar neturiu poreikio kurt SD
kortoj EXT particija.