Tema: Re: interneto planas iPadui
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-28 10:47:29
1. Labas. 7Lt/mėn. už 1GB. Visiškas automatizmas: jei pasibaigia mėnuo, arba
1GB, automatiškai prasitęsia. Pačiam reikia tik papildyti kortelę pinigais
(internetu). Gali valdyti savo interneto paslaugą per mano.labas.lt.

2. Pildyk. 3Lt/mėn. už 1GB (skelbiasi, kad tai akcija). Paslauga užsakoma ir
pratęsiama įdedant SIM į telefoną ir išsiunčiant SMS. Tai reiktų daryti kas
mėnesį.

3. Tele2 abonementas. 9Lt/mėn. už 1GB. Panašiai kaip variantas Nr. 1. (t.y.
viskas vyksta automatiškai). Apmoki kas mėn. sąskaitą ir tiek. Jei viršiji
1GB - skaičiuoja kainą pagal KB (nėra taip, kad kaip Labas atveju prasitęsia
mėnesiui).

Daugiau alternatyvų nėra arba jos yra nenagrinėjamos.

Man patogiausia - Labas. Įdedi SIM į iPad'ą ir pamiršti 3-4 mėnesiams. Kas
3-4 mėn. papildai sąskaitą 21-28Lt suma. Papildyti reikia ne mažiau 20Lt,
kad nepildant kortelė galiotų 3 ar tai 4 mėn. Man taip yra gerokai patogiau,
nei išiminėti SIM'ą PIldyk atveju (nebent manai, kad tas 4Lt/mėn. sutaupymas
vertas tų pastangų).

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"kovinė sekretorė"  wrote in message

Sveiki,

kokį interneto planą laikote optimaliu iPadui 3G+Wi-fi? Labai jau daug laiko
užima operatorių researchas.