Tema: Re: Huawei u8500 GPS
Autorius: Doxlas
Data: 2011-06-27 18:01:06
>"Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message

> Hmmm.... kur tas yr? Šiaip tai įdiegiau iGo, tai siūlo išeit į lauką ir
> pastovėt vietoje. Bandžiau Šiaulių centre ir Palangoj pliaže - jokio
> skirtumo :-( Kažkoks palydovinės antenos ženkliukas mirksi ir tiek...

Antenos ženkliukas mirksintis rodo kad ieško palydovų/skaičiuoja lokacijos
vietą.
Atsisiunti iš marketo nemokamą programėlę GPS status, paleidi ją ir tau rodo
kiek palydovų matosi, jų signalo stiprumas ir apačioj vietos koordinatės
arba besisukantis ratukas kol jas bando suskaičiuot. Taip pat GPS status
atsisiunčia paskutinius a-gps duomenis, kad greičiau surast palydovus, todėl
mobilus internetas turi būti sukonfiguruotas (APN settingai).
Būna įvairių situacijų - kai mato 4-5 palydovus ir greit nustato vietos
koordinates, būna kai mato 10 ar 11 palydovų ir kokias 10 min nenustato. Tas
kartais užknisa.

> kur pažėt? sorry už lameriškus klausimus, ale man tai pirmas (ir tai ne
> mano) androidas...

Jei mirksi antenos ikona viršuj - GPS įjungtas. Ar tame telefone veikia
inetas - t.y. browseris, el paštas ir t.t.?