Tema: Re: koki tel rinktis?
Autorius: kovinė sekretorė
Data: 2011-06-28 10:31:03
As pats turejau E52 metus. Super telefonas, slim, vse dela, bet byra detales
nuo jo tai tik spek rinkt. Nei as ji spardau, nei po tanku testuoju, bet
buna kaip ir visiem - krenta. Tai arba blogu kampu man visa laika krenta,
arba konstrukcija silpna. Jeigu pataikai ant kampo - metalinis apvadas
issikreipia, luzta fiksatoriai, kameros mygtukas islekia (paskui jau reikia
keliaut toli toli meniu iki fotiko), garsiakalbis i ausi neaiskiai kalba.

Nepaisant viso to sudo, telefonas yra patogus ir solidus.

"wolfas" <vilkasa@centras.lt> wrote in message
> [...]
> dangtelio fiksavimas gudrus.
>
> C5 (antros kartos) dar turiu - eina na.... tie telefonai katrie vien tik
> su touchscreenu ... nieko greitai ir normaliai nepadarysi - karoče jau
> žaisliukas nebe telefas. O ir touch kitoks - tai su pirštais nieko neina
> padaryt. Beje vairuojant touchscreeną maigyt praktiškai neįmanoma saugiai
> ( mieste varinėjant )
>
> Anksčiau turėjau gerą telefą E51. jį pakeitė dar geresnis E52. Te tai ir
> spardyt gali - vis tiek veikia. Tik jei dažnai pliurpi tai bluetooth
> ausinės reikia, nes nuo prakaito garsiakalbis pareina kažkur po metų ...

>>> keleta. Duomenis like is buvusios nokia, tai gal ir is nokia rinktis,