Tema: Re: telekomo abonentas i gsm etc
Autorius: 911
Data: 2011-06-27 12:05:54
jei ismoktum skaityt dar pries rasydamas surastum eilute kurioje klausiame patarimo ka daryti kad numeris isliktu, ir man kaip vartotojui absoliuciai neidomu ar ten bus paremta VOIPu ar GSMu ar belekuo kitu.
Telekomas neturi tos numerio laikymo paslaugos, tiksliau turi kazkokia nesamone, kur net ir atjungtas kainuoja 2x brangiau per menesi nei Ijungtas pas erdves ;)
Ir dar nesamoningu saskaitu nieks nesiuntineja , kaip  kad telekomo atveju uz isjungta numeri ir sumoketa metam laiko uz atjungima dar saskaiteles kalt sekimingai toliau neaishku uz ka :D

o regioninis numeris / GSMinis etc manau jau senei nebeteko prasmes kai pilna kruva visokiu trumpuju, astuonisimtuju liniju , tie patys GSMiniai visi persimaise jau n kartu etc.