Tema: Re: Sian prasidejo
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-06-16 18:22:41
On 2011.06.14 03:32 PM, kaimyns wrote:
> Ir ka daryt nusipirkus uz $600?

Gali turėti iš seniau pigesnį geresnį planą. Nes po to, kai iphone
užkimšo mobilų internetą, kainas kažkiek pakėlė.

> Vistiek imsi AT&T jei nori 3G rysio ir mokesi tiek pat kaip uz sutarti
> (~$50-55/men su unlimited internetu ir ~1000 min).
> Su T-Mobile tik Edge,

Na jo, vargšas iphone.

> silpnesnis rysys

Ten kur jis yra, jis nėra kažkuo silpnesnis ar blogesnis. Kur nėra, tai
nėra. Bet t-mobile servisas laikomas geresniu.

> ir prepaidas nenormalus, reik
> pirkt minutes i prieki ir skaiciuoja nesvarbu tu skambini ar tau.

Tai ten visi išankstiniai mokėjimai panašiu principu veikia. Ir net
neišankstiniai, nes telefono numeriai vienodi mobilūs ar ne, ir
skambinant į mobilų skambintojas papildomai nemoka. Dar gali imti
normalų planą ir mokėti iš anksto. Tas $0.10/min išankstinis gaunasi
pigiau, nei unlimited planas nedaug kalbant.

Ir dar, AT&T tikriausiai suvalgys T-Mobile, tai viskas bus nesvarbu, nes
liks tik AT&T ir Verizon.