Tema: Re: Omni planai
Autorius: SuperFM
Data: 2011-06-15 13:53:48
del bites, tai pataupyk savo laika, neverta. pvz musu imone, turi
abonentu tiek bitej tiek omnyje, baiginejasi bites sutartis, sakau noriu
blackberio, omnyje yra toks pat uz tiek ir tiek, pasiulykit bent jau ta
pati. pareina ats:

"Taip šį pasiūlymą žinau, visų pirma minučių skaičius nėra didelis, visų
antra nėra sms žinučių, visų trečia ir manau svarbiausia- patirtis mūsų
bendradarbiaujant su Blackberry jau trys metai, Omnitel vos kelios
savaitės. Galiu pasakyti atvirai, sukurti paslaugas, išmanyti Blackberry
telefonus, teisingai sukonfigūruoti paslaugas, apmokyti darbuotojus, tai
mažų mažiausiai užima pusę metų, kad Blackberry telefonas ir jo
paslaugos veiktų be nesklandumų. Be abejonės, Jūsų teisė rinktis"

kazin, itakos bites nuomone, kai gaus prasyma is omnitel del numerio
perkelimo? :)