Tema: Re: Vel omnis
Autorius: Ramucio
Data: 2011-06-15 09:43:13
siulyciau reikalauti kompensacijos, pagristos, man kazkada neveike rysys 
pesei dienos metalo gatveje, o ten puse imones personalo, tai kompensacija 
gavome, 2 men. pokalbiu kompensavo. Cia T2.


"amenox"  parašė naujienų news:it7fo5$p4h$1@trimpas.omnitel.net...



"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message
news:it7eil$ncj$1@trimpas.omnitel.net...
> cia kuris is jusu ten verslo klientas ? kazkoks extrininkas ? suprantu dar 
> atvirkstinis butu daromas keitimas..., o tai dabar "extrinis verslinykas"

Turėjau extra, perėjau į abonimentinį planą. Kas čia juokingo? Man reikėjo į
Omnį rekomendacijas kažkokias atnešt ar charakteristiką?

>
> o tas dvi valandas tai kazkoks prisokelis is lempos pasake jei ka...

Taip sakė man salonuose vadyBinikai, pabrėžiu - kelis kartus perklausiau.
Jei skaitai kad Omnio salonuose dirba prišokėliai iš lempos, ką gi, sunku
ginčytis.

>
> omnis savo isipareigojimus perkelt ar aprase kazkokiam pasirasytinam 
> dokumente ? jei taip - gali plesyt maike. Jei tik zodziu pasake, kad veiks 
> po paros.... tai rizikas isivertint reikia tam kuris gali patirt 
> nepatoguma del kitos puses pazado (o ne isipareigojimo) nevykdymo, nes 
> jokiu svertu ji paveikt neturi...apart cia paburimo...nu dar skundai.lt 
> lieka

Tai čia zjbs verslo planas, kadangi buvo žodinis susitarimas ryšį mes galime
įjungti nors ir po mėnesio, taigi popieriaus nėra. Tiesa yra kažkokie
nereikšmingi popierėliai kaip sąskaitos faktūros ir sutartys, aj bet čia
fignia nes juose neparašyta kiek laiko truks kliento pajungimas prie mūsų
tinklo, tipo ASAP.

>
>
> On 2011.06.14 13:38, amenox wrote:
>> Zjbs, numigruoti numerį trunka arba 2 val. arba 4 paras, savo tinkle,
>> kaip pasiseks. Ax**jenai! :) Tipo keičiant planą neužmirškit sušokt
>> šamano šokio su bugneliais. Ir jo, verslo klientai kaip supratau px,
>> tipo dvi paras skambučiu negali priimti, fignia gi, paskui kai
>> pataisysim atsiprašysim.
>>
>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message
>> news:it7c3u$jr1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kiek ant omnio nevarytumet sitoje vietoje siulau nem**** i bata be
>>> reikalo... kazkas uzsilenke, tvarko gi... Kad callcentre mergas
>>> duxinsi reikalas nepajudes greiciau. Paciam pas konkurentus irgi
>>> reikejo vieno verslo abonenta i prepaid'a numigruot... keiciau 3
>>> korteles kol sutvarke.
>>> Jei jau toks apipenas verslinykas tai kodel techniko...zabulio numerio
>>> reikalauk. Nes cia ne nauja abonenta pajungt procedura ten visgi,
>>> reikejo ta rizika isivertint.
>>>
>>> On 2011.06.14 12:44, amenox wrote:
>>>> Pakeičiau extra į verslo planą, penktadienį, sakė pakeitimas užtruks 
>>>> iki
>>>> 2 val.. Finale jau antradienis neturiu nei extra nei verslo plano,
>>>> telefonas rašo "no service". Pokalbiai su moteriškėmis nieko neduoda,
>>>> tipo kažkokia techninė problema viskas perduota technikams ir tipo 3
>>>> darbo dienų bėgyje bus pataisyta. Variantų buvo visokių - perkraut
>>>> telefoną, įkišt kortelę į kitą, sakė bloga kortelė, paskui salone sakė
>>>> kad kortelė ne prie ko ir t.t.. Šiaip suprantu kad gali būti problemų,
>>>> bet klausimas kodėl aš 4 dieną sėdžiu be ryšio? :) Kas ten omnyje gali
>>>> tokio atsitikt migruojat tame pačiame (savo) tinkle? Gal kas žino kokių
>>>> technikų telefoną? Bo su mergaitėms bendraut nusibodo.
>>>
>