Tema: Re: pleeris iPhonui
Autorius: Darkalas
Data: 2011-06-04 18:29:33
Bent jau su iPhone4 sito nepastebejau. O va pas Samsung Galaxy550 su
androidu nuo skruosto prisilietimu pastoviai atsirakina klaviatura ir
pasnekovas girdi pyptelejimus nuo skaiciu paspaudimu.
Siaip viskas gerai su tuo iphonu, kas veikia tai veikia. Zavi labai gera
ekrano kokybe, tik gal plyta biski.