Tema: Re: Ir kokio velnio nokia taip stengiasi smukdyt savo akcijas?
Autorius: padugne
Data: 2011-06-02 12:50:12
On Thu, 02 Jun 2011 12:30:36 +0300, VNO wrote:

> na tas ruselis tai kiek savo bloge rase - tai sake. akd dar nei karto
> neklydo. kiek skaitau jo www, tai matomai turi labai gara slapta saltini
> Nokia biure.

Na, jei blaiviai ziuret i ju veiksmus tai kaip ir bene vienintele logiska
iseitis. Nes tie nokios pasapaliojimai apie "lygesni tarp lygiu" visiskai
nepraena jokio smell test'o.

Tam nereikia ir jokio slapto saltinio, va senas straipsnelis apie ta pati:

http://semiaccurate.com/2011/03/14/microsoft-gutted-nokia-and-left-them-
without-a-chance/

http://semiaccurate.com/2011/03/15/microsoft-gutted-nokia-and-runs-off-
with-ip/

> man tai nekaip galva neisnesa, kodel jie taip save zlugdo. panasu i tai,
> akd dirkas ju (is MS) turi uzduociu rimtu sioje kompanijoje, ir tos
> uzduotys ne akcininku, o busimu pirkeju.

Idomiausia tai, kad akcininkai kol kas tykiai sedi ir nereikalauja elopo
galvos. Bo tai ka jis visa sita laika daro truputi panasu i kriminala.

--
kthxbai.