Tema: Re: sim korteles klonas
Autorius: padugne
Data: 2011-05-27 10:52:01
On Fri, 27 May 2011 02:28:20 +0300, Modestas wrote:

> MultiSIM funkcija yra smarkiai brangi ir nestabiliai veikia. Suomijoje
> tokio dalyko už babkes pageidauja 5 jūzeriai, Lietuvoje iki vakar buvo 3
> :). Siūlyčiau vistik atskirti darbą nuo asmeninio gyvenimo arba

O kodel ji lietuvoje tokia brangi?

Pas kryziuocius mineta paslauga kainuoja tiesiog papildoma SIM kortele,
kazkas apie 25eur. Abonentinio kiek pamenu nera.

O kad dirba nestabiliai tai faktas, kolega buvo uzsimanes i masinos
telefona, tai ten prasideda visokie niekai priklausomai nuo to kuris
telefonas buvo pirmas ijungtas ir t.t. Man rodos, kad jis ta antra
kortele isvis nebesinaudoja.

--
kthxbai.