Tema: Re: Dar patarimo...
Autorius: Caponi
Data: 2011-05-26 16:12:21
Kas cia visiem darosi su to A-GPS baime? Tai tik yra papildoma galimybe
esant norui pagreitinti "salta" navigacijos starta atsisiurbiant palydovu
informacija internetiniais kanalais, bet neikas nevercia tuo naudotis, o ir
reikalo nelabai yra.
O toliau jei vienas esminiu akcentu yra navigacija, tai, sakyciau, reikia
rinktis touchscreenini (del naudojimosi patogumo) aparata su Androidu
(Symbiano ateitis labai miglota, todel ir programu pasirinkimas ateity
tikrai nedides)
Ziema problemu nepastebeta nei su rezistyviniu, nei su capacitive ekranais,
galbut ju kiltu, jei daug laiko praleidziama lauke ir telefonas kur isorinei
kisenei ar kokioj pederastkej voliojasi, t.y. nuolat minusinej temperaturoj,
bet jei tik kartais istraukiamas is vidines kisenes, tai jokiu bedu del
trumpo pabuvimo saltam ore nebuna.
O saraso papildymui dar perziurek ir HTC, Samsungu bei LG asortimenta, bus
idomiau rinktis nei is vieno X8 :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi