Tema: Re: ar vertas demesio nuvifone M10?
Autorius: amenox
Data: 2011-05-16 18:36:34
Aš naudoju. :) Kol kas patenkintas. Iš pliusu:

1. Pilnas komplektas - odinis dėklas, automobilinė įranga su maitinimu, visi
kiti laidai (USB, ausinės su mikrafu ir t.t.), praktiškai nieko daugiau
nereik.
2. Gera ekrano raiška 800x480.
3. Gerai laiko akumas
4. Garmin navigacija, su žemėlapiais problemų nėr (Komplekte City Navigator
kurį davė nemokamai updatint iki paskutinės versijos). Veikia kol kas
stabiliai.
5. Gana daug prikišta defaultinio softo (iš principo tik Opera Mobile
įsidėjau bo IE lievas :).
6. Yra stilusas senesniam softui.

Iš minusu:

1. Kartais gana sunkiai reaguoja touchscreen, nors gal man tik taip atrodo.
2. Saulėtą dieną sunkiai įžiūrimas, nors gal čia visų tokia bėda
(automobilyje lyg ir nieko su papildomu maitinimu).
3. OS WM 6.5.3, čia nežinau ar minusas ar pliusas. :)
4. Su update įdomi situacija, kitiems regionams yra naujesnis update, ENG
versijai kol kas nėr. Galima aišku ROM'us xakinti, bet aš nesižaidžiau,
veikia ir gerai.

Naudoju tik savaitę, tai kol kas daugiau neturiu ką pasakyti. Šiaip pirkau
vien tik dėl navigacijos, o ji be priekaištų. Beje naujam City Navigator
pradėjo veikti Junction View Lietuvoje, šis aparac juos palaiko. Tai tiek.