Tema: Re: kl del sm galaxy tab
Autorius: Jonas
Data: 2011-05-04 18:11:58
As suprantu kad viena versija skirta telefonams o kita plansetams ir tai
neimanoma lygint. Taciau klausimas ko gali pritrukt naudojant versija 2.2
vietoj 3.0. Mano poreikius daugiau nei pakankamai kol kas patenkina 2.2. Del
to ir idomu ka gauciau papildomai naudodamas planseta su 3.0?

"Memba of board"  parašė naujienų news:iprlj0$o5l$1@trimpas.omnitel.net...

tai visiskai skirtingi dalykai, praktiskai vos ne skirtingos operacines, ju
nelabai net galima lyginti.